Vindere af Bellevueturneringen 2020

Bellevuemestre 2020: Lissy Kristiansen og Niels Bræmer

Søndag 8. april afholdt vi vores årlige Bellevueturnering. Som de foregående år spillede vi i to styrkeopdelte rækker med ligelig præmieuddeling i begge rækker samt spurtpræmier i begge rækker. Vi var i alt 20 par, som havde en helt igennem dejlig spilledag under Jørgen Rasmussens-Korotayev kyndige turneringslederhånd.

Med 258 point scorede Lissy Kristiansen og Niels Bræmer de fleste point, og dermed blev de Bellevuemestre 2020. Og som Niels Bræmer sagde i munter bemærkning til skribenten: ”Efter 15 forsøg lykkedes det endeligt”. For mig og alle vi andre, der ikke var på sejrsskamlen i søndags, kan vi uddrage den lære, at flid bliver belønnet, hvilket er endnu et argument for at deltage igen til næste år. Lissy og Niels spillede i A-rækken.

Med 245 point scorede Anne Lyby Adams og Tove Vase næstflest point og blev samtidig vindere af B-rækken.

2. pladsen i A-rækken gik til Carsten Schødt Pedersen og Jørgen Rasmussen-Korotayev (substitut, da Carstens makker fik forfald på dagen). Deres samlede score var 243 point.

2. pladsen i B-rækken gik til Jonas Hansen og Ulrik Müller med en samlet score på 240 point.

Som deltager og medarrangør af turneringen er det dejligt at se de mange glade og entusiastiske Bellevuemedlemmer til vores interne mesterskab. Vi gentager succesen i 2021.

Se også tidligere års vindere i vores arkiv - findes også som menupunkt under "Klubben".

Se hvordan det gik de andre deltagere

Vindere af Bellevueturneringen 2019

Lissy Kristiansen og Niels Bræmer vandt den samlede turnering 2020 og blev nurmmer et i A-rækken

Jørgen Rasmussen og Carsten Schødt Pedersen blev nr. 2 i A-rækken